4.9
gebaseerd op 294 reviews

ik kom regelmatig bij Ray en het is altijd perfect. werkelijk geen enkele reden om een andere salon te zoeken

Christiane - bijna 2 jaar geleden

Very nice experience. She is a professional

giusy - bijna 2 jaar geleden

Ben inmiddels langer dan een jaar een tevreden vaste klant. Ray is kundig en verstaat haar vak.

Shantucha - bijna 2 jaar geleden

Ray is secuur in haar werk en ontzettend attent. Ik reis hier graag extra voor want de ervaring en kwaliteit is het waard!

Lieke - bijna 2 jaar geleden

Heel blij met mijn pedicure! De nagels zijn strak gelakt en mijn nagelriemen hebben er nog nooit zo goed uitgezien. Oh en de thee is ook heerlijk ;-)

Lisanne - bijna 2 jaar geleden

Good as usual with nice design!

Marissa - bijna 2 jaar geleden

Snel en zorgvuldig! Weet veel af van de verschillende behandelingen

Lisa - bijna 2 jaar geleden

Lovely experience, great service and nice ambience. Highly recommended.

Ana - bijna 2 jaar geleden

Great experience as always! Ray is professional and offers great advice

Cathy - bijna 2 jaar geleden

Mooi en netjes zoals altijd!! altijd een goede ervaring

Christiane - bijna 2 jaar geleden