4.9
gebaseerd op 294 reviews

Had a great experience and I am very happy with my nails! 💅

Cristina - meer dan 2 jaar geleden

Uitgebreide behandeling, heel zorgvuldig gedaan. Ik had het gevoel dat er alle tijd was. Warm welkom, bij onrvangst een drankje en iets lekkers. Advies opgevolgd van Ray.Tevreden naar huis

Marijke - meer dan 2 jaar geleden

Perfect as always!

Ralitsa - meer dan 2 jaar geleden

Fantastisch geholpen door Ray. Ze werkt netjes, secuur en vakkundig. Geeft je advies over wat passend is bij jouw nagels en hand. Ben zeer tevreden over mijn BIAB manicure.

Amy - meer dan 2 jaar geleden

Erg prettig

Eliane - meer dan 2 jaar geleden

Super blij met m’n nagels. Heel professioneel! Ik kom zeker terug.

Maaike - meer dan 2 jaar geleden

Top behandeling

Elizabeth - meer dan 2 jaar geleden
Cayleigh - meer dan 2 jaar geleden

Goeie locatie en erg specialistische kennis! Ook is ze erg vriendelijk en makkelijk/leuk mee te kletsen. Zeker een aanrader! ik kom zeker terug 😉

Cherenah - meer dan 2 jaar geleden

The chrome designs are beautiful!

Marissa - meer dan 2 jaar geleden