Super fijn! Mijn handen en voeten zijn verwend! Ze werkt super nauwkeurig en neemt haar tijd voor je. Ik kom zeker
Terug!
Super tevreden met zowel de Russian manicure als pedicure! Ray werkt heel netjes, weet precies wat ze doet en zorgt ervoor dat alles er mooi en verzorgd uitziet. Mijn nagels zijn prachtig geworden en ik ben er echt heel blij mee. Zeker een aanrader!
Super tevreden mee. Echt een super mooie manicure en heel blij mee.
Ray is amazing! She is a great professional and a super nice person. I’m so happy with the way she does my nails!
Super snel, heel vriendelijk en strak gelakte nagels!
Ray is the best nail tech in the region! Always a 10/10 ✨
Ray is de beste nail stylist en verzorger die ik ken in Utrecht regio. Ze is zorgvuldig, eerlijk en gezellig.