Cathy
-
ongeveer een jaar geleden
Arwa
-
ongeveer een jaar geleden
Danielle
-
ongeveer een jaar geleden
Heel erg tevreden met de resultaat. Heel professioneel en prachtig gedaan.
Stephanie
-
ongeveer een jaar geleden
Torres
-
ongeveer een jaar geleden
Carla
-
ongeveer een jaar geleden
de beste BIAB pedicure die ik ooit heb gehad!
helemaal obsessed met mijn nagels💖
Arwa
-
ongeveer een jaar geleden
Ray is een professional! Nette salon en aandacht voor de klant.
Jennifer
-
ongeveer een jaar geleden
Heel lieve eigenaresse. Heel voorzichtig en nauwkeurig. Mooie manicure.
ihsane
-
ongeveer een jaar geleden
Fantastic work! Very professional, passionate, always offering a wide range of colors. She’s an artist with incredible attention to detail. The atmosphere is great, and the results last long. My BIAB nails are beautiful! Highly recommend. Thanks Ray!
Melissa
-
meer dan een jaar geleden