4.9
gebaseerd op 294 reviews

Mooie gelakt. Fijne salon en gezellige sfeer. Nieuwe afspraak gemaakt👌🏻

Xandra - meer dan een jaar geleden

Hele fijne plek! Nagels zien er perfect uit

Lisanne - meer dan een jaar geleden

Helemaal top! Ben echt super blij met deze biab

Eva - meer dan een jaar geleden
Khadija - meer dan een jaar geleden

I had a great experience and the result was wonderful as every time. I would recommend!

Melissa - bijna 2 jaar geleden

Hele mooie biab!! Echt heel blij mee

Eva - bijna 2 jaar geleden
Madhuvie - bijna 2 jaar geleden

Very nice experience

giusy - bijna 2 jaar geleden
Yvette - bijna 2 jaar geleden

Wederom top! Ray is erg vriendelijk en werkt heel secuur.

Yvette - bijna 2 jaar geleden