4.9
gebaseerd op 294 reviews

Een fijne eerste ervaring.Ray heeft rustig de tijd genomen en ik ben blij de resultaat

Francine - meer dan 2 jaar geleden

Ray is a professional. Detail oriented, experienced and a pleasure to spend time with. Totally recommend!

Alina - meer dan 2 jaar geleden
Gracielle - meer dan 2 jaar geleden

Ik loop altijd super blij de deur uit met de mooiste nagels!

Suzan - meer dan 2 jaar geleden
Ezgi - meer dan 2 jaar geleden
Sophie - meer dan 2 jaar geleden

Fijne behandeling en hele aardige deskundige meid!

Natalie - meer dan 2 jaar geleden

Altijd super tevreden!

Susanne - meer dan 2 jaar geleden
Esther - meer dan 2 jaar geleden
Sujata - meer dan 2 jaar geleden