Een fijne eerste ervaring.Ray heeft rustig de tijd genomen en ik ben blij de resultaat
Francine
-
meer dan 2 jaar geleden
Ray is a professional. Detail oriented, experienced and a pleasure to spend time with. Totally recommend!
Alina
-
meer dan 2 jaar geleden
Gracielle
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik loop altijd super blij de deur uit met de mooiste nagels!
Suzan
-
meer dan 2 jaar geleden
Ezgi
-
meer dan 2 jaar geleden
Sophie
-
meer dan 2 jaar geleden
Fijne behandeling en hele aardige deskundige meid!
Natalie
-
meer dan 2 jaar geleden
Altijd super tevreden!
Susanne
-
meer dan 2 jaar geleden
Esther
-
meer dan 2 jaar geleden
Sujata
-
meer dan 2 jaar geleden