4.9
gebaseerd op 294 reviews

Had a great time and I amvery happy with my nails!

Cristina - meer dan 2 jaar geleden
w - meer dan 2 jaar geleden
Patty - meer dan 2 jaar geleden

Very good service and Ray makes you feel comfortable!

Monica - meer dan 2 jaar geleden

Tot de volgende keer!!

Tanudja - meer dan 2 jaar geleden

Amazing experience, the best i had in the netherlands!

Paula - meer dan 2 jaar geleden

Ray is the best! Haar expertise en nauwkeurigheid zijn de reden dat ik altijd bij haar terug blijf komen.

Ralitsa - meer dan 2 jaar geleden

Supergoede manicure en heel mooi en netjes aangebrachte gellak

Petra - meer dan 2 jaar geleden
Claire - meer dan 2 jaar geleden
Miranda - meer dan 2 jaar geleden