Had a great time and I amvery happy with my nails!
Cristina
-
meer dan 2 jaar geleden
w
-
meer dan 2 jaar geleden
Patty
-
meer dan 2 jaar geleden
Very good service and Ray makes you feel comfortable!
Monica
-
meer dan 2 jaar geleden
Tot de volgende keer!!
Tanudja
-
meer dan 2 jaar geleden
Amazing experience, the best i had in the netherlands!
Paula
-
meer dan 2 jaar geleden
Ray is the best! Haar expertise en nauwkeurigheid zijn de reden dat ik altijd bij haar terug blijf komen.
Ralitsa
-
meer dan 2 jaar geleden
Supergoede manicure en heel mooi en netjes aangebrachte gellak
Petra
-
meer dan 2 jaar geleden
Claire
-
meer dan 2 jaar geleden
Miranda
-
meer dan 2 jaar geleden