4.9
gebaseerd op 294 reviews

Ray is so kind, friendly and professional, the atmosphere is so relaxing and I like the results. Strongly recommended.

Raneen - meer dan 2 jaar geleden

Super manicure gehad! Heel blij met mijn nagels!

Hester - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke ervaring en zeer tevreden met mijn biab!

Ralitsa - meer dan 2 jaar geleden

Mijn Go to nagelstudio, Ray stelt je nooit teleur !
Ze neemt ook echt tijd voor je EN je kan goed met haar praten <3

Robin - meer dan 2 jaar geleden

Altijd mooie nagels!

Ceyda - meer dan 2 jaar geleden

The Best nails in Utrecht.

Manja - meer dan 2 jaar geleden
pruscha - meer dan 2 jaar geleden
Cynthia - meer dan 2 jaar geleden

Ray is super professional and knowledgeable. She has great suggestions. My gel polish stays great. Definitely recommend her.

Sonia - meer dan 2 jaar geleden

Echt een verwenmoment bij Ray, zeer vakkundig en vriendelijk. Blij met de biab nagels.

Liska - meer dan 2 jaar geleden