4.9
gebaseerd op 294 reviews

Ray is supergoed en gezellig om mee te kletsen. Meerdere keren BIAB laten doen en het resultaat is prachtig en blijft heel lang zitten. Ze stopt veel aandacht in het prepareren van de nagels en nagelriemen en werkt heel precies.

Patricia - ongeveer 3 jaar geleden

Mooie pedicure!

Tisha - ongeveer 3 jaar geleden

Heerlijk om m’n week te starten met een pedicure. Lekker een moment voor jezelf! De voetjes zien er weer netjes verzorgd en gelakt uit!

Natalja - ongeveer 3 jaar geleden

Geweldige service een echt een aanrader

Mevlida - ongeveer 3 jaar geleden

Super service!!

Jamila - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd tevreden ❤️

Joshua - ongeveer 3 jaar geleden

Ben super blij met mijn verzorgde en biab nagels !

Sara - ongeveer 3 jaar geleden
Demi - ongeveer 3 jaar geleden
Shantucha - ongeveer 3 jaar geleden

Ray is professioneel en werkt hygiënisch. Je voelt je gelijk bij haar op je gemak!

Ruth - ongeveer 3 jaar geleden