Ray is supergoed en gezellig om mee te kletsen. Meerdere keren BIAB laten doen en het resultaat is prachtig en blijft heel lang zitten. Ze stopt veel aandacht in het prepareren van de nagels en nagelriemen en werkt heel precies.
Patricia
-
ongeveer 3 jaar geleden
Mooie pedicure!
Tisha
-
ongeveer 3 jaar geleden
Heerlijk om m’n week te starten met een pedicure. Lekker een moment voor jezelf! De voetjes zien er weer netjes verzorgd en gelakt uit!
Natalja
-
ongeveer 3 jaar geleden
Geweldige service een echt een aanrader
Mevlida
-
ongeveer 3 jaar geleden
Super service!!
Jamila
-
ongeveer 3 jaar geleden
Altijd tevreden ❤️
Joshua
-
ongeveer 3 jaar geleden
Ben super blij met mijn verzorgde en biab nagels !
Sara
-
ongeveer 3 jaar geleden
Demi
-
ongeveer 3 jaar geleden
Shantucha
-
ongeveer 3 jaar geleden
Ray is professioneel en werkt hygiënisch. Je voelt je gelijk bij haar op je gemak!
Ruth
-
ongeveer 3 jaar geleden