4.9
gebaseerd op 294 reviews

Heel goed geholpen met een mooi eindresultaat. Ik kom terug!

Christiane - bijna 3 jaar geleden
giulia - bijna 3 jaar geleden

goed geïnformeerd, netjes gewerkt

Shafya - bijna 3 jaar geleden
Abolee - bijna 3 jaar geleden

Ray is een hardwerkende, attente en klantgerichte nagelstyliste. Ik ben altijd erg tevreden over de behandeling en eindresultaat en kom graag regelmatig terug.

Susanne - bijna 3 jaar geleden

Ray is enorm attent, vakkundig en hygiënisch! Ik vond het een hele fijne ervaring en ik ga zeker terug!

Kübra - bijna 3 jaar geleden

Heel goed geholpen door Ray. Ben blij dat ik bij haar geweest ben. Ze is leuk, lief, gezellig en levert prachtig werk op! Ze is door mij benoemd tot “nagel chirurg”. Dankjewel Ray en tot snel!

Shirin - bijna 3 jaar geleden
Abolee - bijna 3 jaar geleden
Sabine - bijna 3 jaar geleden

Heb een pedicure met gellak gedaan bij Ray en ben er super tevreden over. Een heerlijke rustige uitstraling geeft de salon! Ik kom zeker weten terug :)

Simran - bijna 3 jaar geleden

Hey Simran 😃, wat leuk dat je een review achter hebt gelaten! Fijn om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk zie ik je snel weer terug!🤗

RAYDÍANT NAIL BAR