4.9
gebaseerd op 294 reviews
Lisette - bijna 3 jaar geleden
Lisa - bijna 3 jaar geleden
Jessica - bijna 3 jaar geleden

Voeten en handen zijn klaar voor de vakantie. Heel netjes, deskundig en gezellig gedaan.

Hanneke - bijna 3 jaar geleden
Mariska - bijna 3 jaar geleden
Char - bijna 3 jaar geleden
Anny - bijna 3 jaar geleden

Vorige week mijn nagels weer super mooi gemaakt🎊vandaag als eerste een pedicure behandeling van Raychella. Nog nooit meegemaakt, zoveel tijd en aandacht en alles zo hygiënisch. Tot snel !!

Tuğba - bijna 3 jaar geleden

Fijne Biab pedicure gehad, prachtig!

Karin - bijna 3 jaar geleden
Marga - bijna 3 jaar geleden