Lisette
-
bijna 3 jaar geleden
Lisa
-
bijna 3 jaar geleden
Jessica
-
bijna 3 jaar geleden
Voeten en handen zijn klaar voor de vakantie. Heel netjes, deskundig en gezellig gedaan.
Hanneke
-
bijna 3 jaar geleden
Mariska
-
bijna 3 jaar geleden
Char
-
bijna 3 jaar geleden
Anny
-
bijna 3 jaar geleden
Vorige week mijn nagels weer super mooi gemaakt🎊vandaag als eerste een pedicure behandeling van Raychella. Nog nooit meegemaakt, zoveel tijd en aandacht en alles zo hygiënisch. Tot snel !!
Tuğba
-
bijna 3 jaar geleden
Fijne Biab pedicure gehad, prachtig!
Karin
-
bijna 3 jaar geleden
Marga
-
bijna 3 jaar geleden